Friday 5 February 2016

VIVIX..PENEMUAN SAINTIFIK YANG HEBAT

BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIM..

Assalamualaikum..haa..pernah dengar tak tentang Si Ratu Vivix Shaklee ni..^_^
Tak Pernah? Enggak apain..UM nak berceritala ni..stay tune tau..jangan baca sambil tidur ek..:p






VIVIX:

Penyelidikan canggih sejagat untuk menentang penuaan selular dan perkongsian penyelidikan bertahun-tahun dengan saintis terkemuka telah menghasilkan Vivix- penemuan saintifik yang hebat dari Shaklee. Hanya Vivix mengandungi adunan Fitonutrien Proprietari, yang memanfaatkan kuasa ANGGUR MUSCADINE yang jarang ditemui dan Resveratrol, menghasilkan 10x lebih efektif. dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisme utama penuaan selular. 


4 MEKANISMA PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR
==========================================

1. KEROSAKAN DNA;
 Setiap hari, sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan2 ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. PENGAWALAN GENETIK:
   Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL2:
    Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. PENIMBUNAN PROTIN AGE:
     Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.
Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

RAMUAN SEMULAJADI: 

1)  MUSCADINE GRAPE: Anggur Muscadine adalah anggur liar yang mempunyai 20 kromosom, dan kerana pasangan tambahan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Saiz daripada anggur muscadine adalah sebesar bola golf. Kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat ia mengandungi banyak polifenol dan resveratrol. Untuk mencipta profil Polyphenol yang kuat di dalam Vivix, ahli sains menggabungkan resveratrol yang tulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, Elderberry Eropah dan Karet Ungu.


Size Anggur Muscadine yang berganda dari anggur biasa



Anggur Muscadine mempunyai tahap resveratrol paling tinggi



PURPLE CARROT: Ianya adalah sumber terbaik Vitamin A, dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan sesquiterpenes. ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins adalah antioksidan utama di dalam karet yang berwarna ungu-kuning dan ungu-oren, dan karet ungu-kuning mengandungi kapasiti antioksidan tertinggi, diikuti oleh karet ungu-oren. Vitamin A yang tinggi bagus untuk mengelak arteri tersumbat yang menyebabkan stroke. Lobak ungu ini juga bersifat anti karsinogen membantu mengurangkan risiko kanser juga melawan penyakit kanser.


Lobak ungu antara bahan utama di dalam Vivix


ELDERBERRY (SAMBUCUS NIGRA) ; Satu daripada manfaatnya adalah keberkesanannya dalam mengubati simptom flu, terutama sekali influenza B. Berry mengandungi flavonoids, yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat, dengan yang demikian mengukuhkan sistem immun melawan jangkitan virus dan bakteria. Ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan juga menghalang oksidasi kolesterol LDL. Oksidasi LDL dianggap sebagai satu penyebab penting penyakit kardiovaskular. Kesimpulannya, elderberry mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk strok dan serangan sakit jantung. Seterusnya untuk pengurangan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.


POLYGONUM CUSPIDATUM: Juga dikenali sebagai Knotweed Jepun, adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang juga banyak di temui di Amerika Utara dan Eropah. Mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan suplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan tradisional Cina. Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet, dan mengurangkan berat badan.

Kesimpulannya, Sirap Botani bernama Vivix ni mampu membantu dan memelihara kesihatan jantung, otak, sistem imun, sendi, perlindungan antioksidan, malah penyakit2 kronik yang lain..dengan izin NYA..inshaaALLAH :)

Jom UM jamu dengan testimonial2 Vivix yang terlalu banyak, tapi UM masukkan sebahagian jela ye..kan jenuh nak skrol..:P


testimoni untuk stroke



testimoni untuk cyst




testimoni untuk batu karang




testimoni untuk kencing manis






testimoni untuk diabetes





testimoni untuk ibu berpantang czer.




eh2..macam kenal pulak dengan actress ni..patutla orangnya cantik dan ayu..amalkan vivix juga..cantik dan sihat dengan VIVIX!




Haa..ini je yang mampu UM up kan..sebab terlalu banyak testimoni Vivix ni..berbaloi la dengan harga nya..walaupun orang cakap "kalah membeli, tapi menang memakai gitu..:) Nak dapatkan Vivix dan harga terbaik? jom contact Um, bulan ni tengah promosi tau, rugi tak grab cepat2!
Wassap atau mesej UM laju2 ya..0132750687 ^____^





Love;
UM


========================================================================


***Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit***









No comments:

Post a Comment

Featured post

ADAKAH SUPLEMENT YANG ANDA AMBIL SEKARANG SELAMAT?

KRITERIA- KRITERIA MEMILIH SUPLEMEN YANG SELAMAT. Bismillahirrahmaanirrahim.. "Saya nak makan vitamin, suplemen, tapi takut ad...