Sunday 29 May 2016

KISAH PESAKIT KANSER SEMBUH SELEPAS AMALKAN...


PRESIDENTIAL MASTER LAW CHU HIAN BEBAS DARI KANSER




BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIM..


Ramai yang tahu penyakit kanser adalah penyakit kronik yang kebiasaannya tiada peluang untuk sembuh.

Tetapi entry UM kali ini ingin berkongsi kisah Master Law (bekas pembaca berita NTV7 ) yang disahkan bebas dari penyakit kanser paru2 yang dihidapinya dan beliau juga mengamalkan Vivix Shaklee sebagai suplemen harian beliau.

Gambar di bawah sebelah kiri, merupakan gambar Master Law semasa beliau menjalani kimoterapi 10 tahun yang lalu. Gambar sebelah kanan pula pula adalah gambar beliau kesan dari pengambilan Vivix dan juga vitamin2 Shaklee.




Mungkin ada yang tidak percaya tapi gambar ini tiada edit dan unsur penipuan tau. Tapi inilah kesan jangka masa panjang dengan amalkan produk Shaklee!

Menurut Master Law, zaman ketika beliau diserang kanser, belum ada Vivix lagi, beliau cuma consume Alfalfa sahaja. Alfafa juga salah satu "bapa makanan" ye. Beliau hanya makan Alfalfa 30 biji sehari, berbotol2 sampai gigi hijau.

Melalui kajian, makanan sel kanser membiak adalah yang bersifat asid. Kerana itu, pengambilan Alfalfa yang bersifat alkali mampu merencatkan perkembangan sel kanser.

Seperti yang entry UM sebelum ini, banyak kebaikan Vivix yang dapat menjadi penawar sehingga penyakit kronik. Dalam kes kanser ini, Vivix berperanan besar dalam memperbaiki semula sel2 sihat. Pembaikan itu berlaku sehingga ke tahap selular DNA. :)

Untuk lebih lanjut mengetahui tentang kehebatan Vivix Shaklee, boleh baca di sini.



SubhaanALLAH hebatnya Vivix!


Suryana Mat Hassan
0132750687
Pengedar Shaklee Kuala Pilah & Seluruh Malaysia




Love;
UM



SILA KLIK DISCLAIMER INI!


=====================================================


***** Produk2 ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit *****


No comments:

Post a Comment

Featured post

ADAKAH SUPLEMENT YANG ANDA AMBIL SEKARANG SELAMAT?

KRITERIA- KRITERIA MEMILIH SUPLEMEN YANG SELAMAT. Bismillahirrahmaanirrahim.. "Saya nak makan vitamin, suplemen, tapi takut ad...