Sunday 1 May 2016

TUA SEBELUM USIA?


       Awet Muda Bersama Vivix





     Assalamualaikum sahabat maya UmmuMujaheed. Ya ampunn.. Dah lama tak bersiaran di medium ini :-)

     Sahabat2 terutamanya yang wanita. Pernah tak di tegur macam ni; eh muka dah matang, tapi umur baru 20an! Eh, dah 30 umurnya, tapi muka macam student2 je! Hehe. Mesti ada kan.

     Yang cakap kita nampak muda tu kembangla hidung juga.. tapi bila cakap "matang" a.k.a tua tu..haishh balik rumah tak lena tidur, duk belek2 je cermin tu haa.kikiki

     Siapa yang tak nak kalau kulit muka kita tegang, fresh, dan sihat..nak2 bila usia nak masuk 30 an tu mulala berlaku pengenduran, penuaan dan sebagainya.

     Kalau boleh tak nak la nampak tua sebelum usia "matang" kita kan :p. Ok, kat sini UmmuMujaheed nak kongsi bagaimana Vivix Shaklee ni mampu melambatkan penuaan korang disamping sihat dan cergas gitteww.he

     ️Vivix® Botanical Beverage Mix ni melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol. ️Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.

     Peningkatan usia seringkali dikaitkan dengan masalah kecantikan dan kesihatan. Antaranya ialah masalah kedutan pada wajah dan kulit serta jeragat. Selain itu masalah kesihatan seperti sakit sendi, keletihan dan sebagainya seringkali menyebabkan kualiti hidup seseorang menjadi berkurangan.

    ️Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser!

     Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 

     Selain itu, kehebatan Vivix Shaklee juga mampu mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

     Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia kerana setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

     Yang paling best, Vivix melambatkan pembentukkan AGE, iaitu penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
Sekaligus ia  membantu meningkatkan tenaga dalam sel iaitu tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?
     Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.
Korang, tak rasa ke Vivix ni sangat2 la awesome? Di samping dapat menghindari kanser, ia juga mampu buat kulit kita tegang, melambatkan penuaan dan buat badan kita cergas dan sihat!

 Di sini UmmuMujaheed sertakan testimoni penggunaan Vivix :)



  wajah lagi muda dan tegang, jeragat hilang :)
                       
                                            



kulit makin berseri, sihat dan cergas :)

                                                   






UmmuMujaheed rasa ia berbaloii sangat2..kalau nak cuba sirap Shaklee ni, boleh la hubungi UmmuMujaheed ye. Selain itu, jangan lupa senyum selalu, awet muda jg tu..hehe.
 Jom Sihat dan Cantik! ;)




Suryana Mat Hassan
0132750687
Pengedar Shaklee Kuala Pilah & Seluruh Malaysia


Love;
UM





========================================


***** Produk - produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit *****




No comments:

Post a Comment

Featured post

ADAKAH SUPLEMENT YANG ANDA AMBIL SEKARANG SELAMAT?

KRITERIA- KRITERIA MEMILIH SUPLEMEN YANG SELAMAT. Bismillahirrahmaanirrahim.. "Saya nak makan vitamin, suplemen, tapi takut ad...