Saturday 26 November 2016

LANDMARK STUDY DAN SHAKLEE

KENAPA PENTINGNYA LANDMARK STUDY?

Bismillahirrahmaanirrahim..


Nak tahu tak awak2, Shaklee satu2 nya syarikat Vitamin yang berani buat landmark study. Kajian ( landmark study) ini pula dijalankan oleh Dr. Gladys Block, V.C  Berkeley School of Public Health. Beliau ialah pihak ke-3 yg menjalankan kajian dan bukan ahli saintis dari Shaklee. Dr. Gladys sendiri yg "melamar" Shaklee utk buat landmark study. Beliau terlebih dahulu menawarkan kepada company lain, tetapi semuanya menolak.


Kajian landmark study ini tetap akan di publish dalam jurnal kajian mereka samaada ia keputusan yang baik atau tidak.

Kajian ini sangat penting utk pastikan vitamin yang anda makan hasil kajian saintifik paling komprehensif, supaya benar2 berkesan dan tiada kesan sampingan utk jangka masa panjang. Bukan sekadar claim saintifik sahaja.

Kajian ini pulak dijalankan ke atas mereka yg dah amalkan suplement lebih dari 20tahun utk melihat kesan jangka panjang sebab penyakit ini mengambil masa 10-30 tahun utk develop.



Dalam kajian yg dilakukan juga, mereka mengambil kira kedua2 aspek iaitu pengambilan nutrisi dan juga gaya hidup yg mempengaruhi perkembangan penyakit tersebut.

Hasil kajian (landmark study) ini, membuktikan golongan memakan suplemen Shaklee lebih sihat dari golongan memakan suplemen selain dari Shaklee dan kajian ini dipublishkan di landmark.com.



TAHNIAH buat anda yang memilih vitamin Shaklee sebagai supplemen harian!
Bagi yang belum cuba produk Shaklee dan ingin join keahlian Shaklee sangat dialu2 kan.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya ye :-)

Suryana Mat Hassan
0132750687
Pengedar Shaklee Kuala Pilah & Seluruh Malaysia


Love;
UM

No comments:

Post a Comment

Featured post

ADAKAH SUPLEMENT YANG ANDA AMBIL SEKARANG SELAMAT?

KRITERIA- KRITERIA MEMILIH SUPLEMEN YANG SELAMAT. Bismillahirrahmaanirrahim.. "Saya nak makan vitamin, suplemen, tapi takut ad...