Wednesday 15 February 2017

RAHSIA KEHEBATAN VIVIX BERBANDING MINUMAN KESIHATAN YANG LAIN


VIVIX: MINUMAN BOTANI YANG POWER!





 Bismillahirrahmaanirrahim..

Apa bezanya Vivix dengan minuman kesihatan yang lain?

Kalau nak ulas pasal minuman kesihatan lain UM tiada info tentang minuman lain, tapi kat sini UM hanya nak kongsi pasal Vivix je. Jom tahu apa keistimewaan Vivix ni 😊

🍇Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang typo rosak, mati, abnormal akibat serangan berjuta2 perosak setiap hari.



🍇Vivix membantu mengaktifkan semula sel2 yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot oleh itu menggalakkan sel menjadi sihat semula.

🍇Ramuan 4 jenis bahan utama Vivix menggalakkan pertumbuhan semula Mitokondria (penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita.

🍇Kebaikan Vivix juga terbukti dengan Kajian Telomere : The Shaklee Telomere Research Landmark Study II Shaklee telah bekerjasama dengan Dr.Elizabeth Blackburn pemenang The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2009 yang menemui bagaimana kromosom dilindungi oleh telomeres dan enzim telomerase. Kajian telomere ini telah menguji kepanjangan telomeres.



 Landmark Study II yang dijalankan oleh Shaklee membuktikan pengambilan supplemen yang konsisten (Vitalizer, Vivix and Cinch) setiap hari selama 5 tahun dapat mengurangkan kadar pemendekan TELOMERE sebanyak 40% !

Kajian ini dibuat ke atas pengguna Vivix yang mengambilnya setiap hari selama 5 tahun. Hasil kajian 40% lebih rendah kadar pemendekkan telomeres, kepanjangan telomeres mereka seperti orang yang umur 40 tahun. Ini menunjukkan Vivix membantu untuk mengekalkan kemudaan, keremajaan, dan membantu mengelakkan dari penyakit-penyakit disebabkan oleh usia yang semakin meningkat.




🍇Ramuan Vivix juga adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (iaitu kandungan dalam Anggur Muscadine) juga Polifenols yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel.


🍇Ekstrak Elderberry membantu dalam perlindungan tubuh terhadap penyakit kardiovaskular, stroke dan sakit jantung.

🍇Ekstrak lobak ungu membantu dalam kesihatan salur darah, platlet dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

🍇Vivix membantu menurunkan kolesterol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL (kolesterol jahat). Oksidasi LDL ini yang menyebabkan serangan kardiovaskular / jantung.

🍇Ramuan Vivix sangat membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol malah membantu dalam pengekalan berat badan ideal.

🍇Vivix sangat tinggi antioksidan yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh.

🍇Dan Vivix adalah produk Shaklee yang telah dipaten. Ramuan yang khusus tidak akan rebranding, juga kebaikannya tidak boleh diambil atau ditiru oleh mana2 pihak.

Power betul Vivix ni, sebab bahan2 yang ada di dalamnya pun bukan cikai2 tau. Mahal tu kalau nak beli satu2. Vivix ni kira dah murah dah UM rasa.

Sebab itulah lagi ramai yang borong Vivix time promosi, selain murah, mereka antara yang percaya keberkesanan Vivix Shaklee, terutamanya yang dah cuba Vivix sebelum ini😊Ye, ikhtiar itu perlu. Kalau tak cuba tak tahu.

Nak cuba ikhtiar minum Vivix untuk kesihatan anda? Pembelian Twinpack Vivix akan dapat FREE MEMBERSHIP, FREE POSTAGE dan CASH REBAT Bernilai rm38. Jangan segan2 hubungi UM!


Suryana Mat Hassan
0132750687
Pengedar Shaklee Kuala Pilah
Dan Seluruh Malaysia



Love;
UM


----------------------------------------------------------

*****  Produk2 ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit *****

3 comments:

Featured post

ADAKAH SUPLEMENT YANG ANDA AMBIL SEKARANG SELAMAT?

KRITERIA- KRITERIA MEMILIH SUPLEMEN YANG SELAMAT. Bismillahirrahmaanirrahim.. "Saya nak makan vitamin, suplemen, tapi takut ad...