Wednesday 8 March 2017

KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE YANG MUNGKIN ANDA TIDAK TAHU


KELEBIHAN YANG ANDA AKAN DAPAT JIKA MENDAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE





BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIM..


Apa khabar hari ni? Harap semuanya sihat hendaknya. Jangan lupa ambil suplemen tambahan dalam diet harian kita ye. Vitamin dan suplement pilihan UM sudah tentu Shaklee :).

Anda shakleelovers juga tak yang tengah baca ni?. Jika anda seorang pengamal vitamin Shaklee, atau peminat tegar produk Shaklee, UM nasihatkan jadilah ahli. Banyak tau kelebihan jadi ahli ni. Bagi yang dah jadi ahli tu TAHNIAH UM ucapkan.

Rugi kalau dah amalkan Shaklee tapi tak join atau register membership. Bagi yang baru kenal Shaklee atau baru nak cuba produk Shaklee pun sangat dialu-alukan juga kalau nak join membership.
Kenapa? Ok, meh UM cerita sikit kelebihan jadi ahli Shaklee. Mana tahu lepas ni terus daftar ahli :).


KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE:


  • Dengan modal pendaftaran ahli Shaklee sebanyak RM80 (termasuk kitbag), anda akan menikmati penjimatan harga ahli sebanyak 15% - 25% diskaun dengan setiap pembelian.

  • Menikmati Cash Rebate dengan setiap pembelian point 150 UV ke atas iaitu pembelian sebanyak RM5++ keatas. Cash rebate atau bonus ini akan diberi oleh Shaklee pada bulan seterusnya samaada pada 13, 14 atau 15 haribulan. 

  • Sebaik sahaja anda mendaftar keahlian, anda akan diberi ID dan password bagi memudahkan anda access shopping secara online di website Shaklee Member Area. Anda diberi akaun Shaklee anda sendiri untuk memudahkan anda membuat pesanan, mencari info-info yang berkaitan seperti promosi produk Shaklee setiap bulan.


  • Sekiranya anda telah mendaftar keahlian, anda layak untuk join event yang diadakan oleh Shaklee seperti kelas Nutrition, Health and Wellness Talk dan sebagainya.

  • Dan yang paling best, jika anda mendaftar keahlian Shaklee dengan UM, walau hanya untuk makan sendiri, anda layak untuk join support group besar keluarga Shaklee kami untuk dapatkan info mengenai produk dan sebagainya.


Haa. best tak kalau jadi member ni? Bukan sekadar jimat beli produk Shaklee, malah macam2 lagi dapat, bonus, ilmu kesihatan, info produk dan sebagainya.

Kalau anda berminat untuk daftar keahlian Shaklee dengan UM, jangan segan-segan hubungi UM ye. Nak risik-risik atau tanya apa-apa pun boleh je. Jangan Malu Jangan Segan, hubungi UM terus seperti nombor di bawah.


Suryana Mat Hassan
013 275 0687
Pengedar Shaklee Kuala Pilah dan Seluruh Malaysia.



Come Join US !




Love;
UM





No comments:

Post a Comment

Featured post

ADAKAH SUPLEMENT YANG ANDA AMBIL SEKARANG SELAMAT?

KRITERIA- KRITERIA MEMILIH SUPLEMEN YANG SELAMAT. Bismillahirrahmaanirrahim.. "Saya nak makan vitamin, suplemen, tapi takut ad...