Saturday 9 December 2017

CARA BELI VIVIX DENGAN HARGA MURAH LAGI UNTUNG.


ISTIMEWA Y.E.S SHAKLEE




Pernah denģar tentang minuman kesihatan Vivix? Tahukah anda Vivix adalah minuman kesihatan botani yang sangat esklusif dalam produk Shaklee. Ia berbeza dengan kebanyakan minuman kesihatan di luar sana.

Bila disebut pada harga sebotol Vivix iaitu rm475, rata2 berfikir ia terlalu mahal. Namun ada cara untuk anda beli lebih murah .


Shaklee sentiasa menawarkan penjimatan harga jika anda beli 2 botol Vivix. Dengan pembelian 2 botol Vivix anda boleh dapat dengan harga rm805.60. Bukan itu sahaja, malah anda akan dapat FREE MEMBERSHIP yang berharga rm69, FREE POSTAGE yang berharga rm10.60 dan juga paling best BONUS berupa cash rebate sebanyak rm30++.

Bagaimana, sangat untung bukan?

TAPIIII..tunggu dulu!



Y.E.S Shaklee for Vivix


Sempena Year End Sale Shaklee pada tahun 2017 ini, anda boleh beli Vivix dengan lebihhh untung dan jimat kerana Shaklee menawarkan promosi gempak bulan Disember ini iaitu ;


  • Pembelian 2 botol Vivix akan dapat 5% LESS ! Dan yang lain pun seperti FREE MEMBERSHIP, FREE POSTAGE juga CASH REBATE pun tetap akan dapat. Tapi lebih murah kerana ada diskaun 5 % lagi.

  • Keduanya jika anda beli 6 botol Vivix, anda akan dapat 1 botol Vivix lagi secara PERCUMA. Best bukan? Lagi jimat jika dapat beli ramai2, kongsi satu keluarga. :-)


Sangat rugi jika lepaskan peluang keemasan ini. Kerana ramai di luar sana yang telah mengamalkan Vivix ni untuk  kesihatan mereka.

Jangan di lihat pada harganya tapi lihatlah apa istimewanya bahan dan kandungan yang terdapat di dalam Vivix ini.

Bahan2 yang terdapat di dalam Vivix sangat mewah, mahal dan agak sukar juga untuk kita dapati.


Bahan utama dalam Vivix


Dalam semua bahan2 di atas digabungkan dan diekstrak secara semulajadi tanpa bahan kimia merbahaya dan pengawet. Dan hasilnya, Vivix minuman yang kaya dèngan Resveratrol dan Polifenol yang bagus untuk kesihatan kita. Ia juga telah diuji secara klinikal oleh para saintis Shaklee dan telah dipaten kan agar tiada yang dapat menghasilkan minuman yang sama seperti Vivix ini.


Vivix Shaklee telah diiktiraf melalui kajian saintifik.


Resveratrol adalah raja segala antioksidan. Polifenol pùla merupakan zat kimia yang ditemukan pada tumbuhan. Zat ini memiliki tanda khas yakni memiliki banyak gugus fenol dalam molekulnya.



Pada beberapa penelitian disebutkan kelompok Polifenol memiliki fungsi sebagai antioksidan yang baik untuk kesihatan.


Vivix mampu berfungsi dari peringkat sel 


Antioksidan Polifenol dapat mengurangi risiko penyakit jantung dan pembuluh darah dan kanser. Malah untuk masalah dan juga penyakit2 lain. Kerana antara manfaatnya sebagai anti radang, antioksidan, yang mampu meneutralkan radikal bebas yang memiliki efek merosak terhadap sel-sel dan jaringan tubuh kita.



Polifenol yang kaya dengan antioksidan ni juga mampu memperlambatkan proses penuaan.

Bagi mereka yang telah amalkan Vivix, tiada istilah mahal kerana kesihatan mereka ĺebih mahal jika mereka mengambil keputusan untuk mencegah dari awal.

Tak nak terlepas untuk dapatkan harga Vivix terlajak murah bulan ni?

Anda boleh hubungi UM segera di nombor berikut ye;


Suryana Mat Hassan
0132750687
Pengedar Shaklee Kuala Pilah & Seluruh Malaysia

Perkhidmatan COD juga disediakan bagi mereka yang berada di kawasan Kuala Pilah dan berdekatan.



Love;
UM



=================================

*****  Produk2 ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit *****

No comments:

Post a Comment

Featured post

ADAKAH SUPLEMENT YANG ANDA AMBIL SEKARANG SELAMAT?

KRITERIA- KRITERIA MEMILIH SUPLEMEN YANG SELAMAT. Bismillahirrahmaanirrahim.. "Saya nak makan vitamin, suplemen, tapi takut ad...